| Palauteboksi | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
naoki ♥M.O.D♥
Viestien lukumäärä : 28 Registration date : 02.11.2008
| Aihe: Palauteboksi Su Marras 02, 2008 10:07 pm | |
| Yleistä mielipidettä foorumista ja kehitysideoita/palautetta voi heittää tänne. Siisti kielenkäyttö olisi kannatettavaa. | |
|
| |
Chas ♥kitten♥
Viestien lukumäärä : 6 Registration date : 01.11.2008
| Aihe: Vs: Palauteboksi Ke Marras 05, 2008 7:57 pm | |
| No laitanpas tähän toiveen;
Josko Korean kulttuuri -kategoriaan saisi uuden osaston yleiselle pulinalle Koreaan liittyen? Sinne voisi laittaa kaikkea joka ei muihin kategorioihin osu (politiikka, luonto/ympäristö, ihmiset, pelit - ja juu on oma lehmä ojassa tahdon tehdä threadin korealaisille MMORPG:lle :D). | |
|
| |
bakayaro ♥선생님♥
Viestien lukumäärä : 84 Ikä : 32 Registration date : 01.11.2008
| Aihe: Vs: Palauteboksi Ke Marras 05, 2008 9:29 pm | |
| Pistetäänpä korvan taakse! Voihan kermo, huomenna on äidinkielen koe :/ | |
|
| |
naoki ♥M.O.D♥
| Aihe: Vs: Palauteboksi La Joulu 27, 2008 11:42 pm | |
| Olisikos mahdollista, jos saisi säädettyä niin ettei tuota ikää näkyisi tossa miniprofiilissa avataren alapuolella? Itseäni ahdistaa aika huimasti tuo - tiedä sitten miksi. :''D | |
|
| |
bakayaro ♥선생님♥
| Aihe: Vs: Palauteboksi Su Joulu 28, 2008 1:16 pm | |
| En ole pahemmin perehtynyt tämän foorumin asetuksiin 8D (Anteeksi!) Mutta siis.. Voithan aina ottaa pois sen syntymäajan muuttamalla omia käyttäjätietojasi : ) | |
|
| |
naoki ♥M.O.D♥
| Aihe: Vs: Palauteboksi Su Joulu 28, 2008 2:50 pm | |
| Olen koittanu tossa pariin kertaan ottaa syntymäajan pois mutta ilmoittaa että tällä sivustolla pitää antaa syntymäaika. :o Mutta juu, ei tuossa mitään. | |
|
| |
bakayaro ♥선생님♥
| Aihe: Vs: Palauteboksi Su Joulu 28, 2008 4:06 pm | |
| Aivan, no minäpäs vaihdan vähän asetuksia ! =)
Edit 28.12.2008: Nyt jokainen voi mennä muuttamaan asetuksistaan syntymäajan pois, sillä sen ei ole pakollista olla näkyvillä. Naokin käyttäjätiedoista jo muutinkin sen pois. | |
|
| |
naoki ♥M.O.D♥
| Aihe: Vs: Palauteboksi Su Joulu 28, 2008 6:15 pm | |
| | |
|
| |
GeeGee
Viestien lukumäärä : 3 Paikkakunta : Tampere Registration date : 11.08.2009
| Aihe: Vs: Palauteboksi Ti Elo 11, 2009 12:06 pm | |
| Minä sitä korean kieltä kyselisin.. Tuolla palstalla kaikki on merkein, ja mää en ymmärrä niitä. Mää kun oon tutustunu Koreaan vasta 6kk. Ja seki pelkkää musiikkia. Nyt sitten tuli halu opetella koreaa ja osaanki ehkä 2 sanaa, ja niitäkään en osaa kirjottaa paitsi saranghaen.... Niin että voisko ehkä ihan tälläsille alottelijoille tehä sinne sellasen mis olis joku pieni lista yleisimmist sanoist/lauseista ja siin olis hiukan neuvoo sit et miten ne kuuluu sanoo. Esim. Minä rakastan sinua - Saranghae ( 당신을 사랑합니다 ) [ Sarangje(?)] jne. En tie onks noi merkit ja toi sanonta oikein. Sillä nyt käytin kääntäjää apuna. Mutkun ne kääntäjätkin kääntää vaan merkeiks ja ton sanonnankin yritin jotenki muotoilla.. sillee miten oon sen kuullu joskus ><' Sanakirjoja en mistään löydä, vaikka katon aina kun meen johonki mis myydään sanakirjoja. Siel on vaan Thai,Kiina ja Japani. Ja sitten joko en ota mitään tai sitten Japanin (niitä mulla on nyt 2kpl)... Tosin toinen niistä Japani- sanakirjoista on oppikirja. Kiinaakin oon miettiny hiukan mutta joo. Ja mää taas tapani mukaan selitän kaikkee, mikä ei kuulu aiheeseen. Mutta kiitos, jos voitte tehä asialle jotain, oisin kiitollinen... =)))) | |
|
| |
bakayaro ♥선생님♥
| Aihe: Vs: Palauteboksi Su Loka 04, 2009 12:10 pm | |
| Ensinnäkin suuret anteeksipyyntöni kun en oo käynyt täällä foorumilla sataan vuoteen. >.< Kiitos kuitenkin palautteestasi, ja nyt sitten asiaan.. Eli siis toivoit foorumille sellaista osiota, jossa olisi aloittelijoille tällaisia 'everyday phrases' eli jokapäiväisessä elämässä tarvittavia fraaseja. Voisin tässä väsätä sinne "Korean kieli" -osastolle pienimuotoisen listan, jossa on tuollaisia tiettyyn aihepiiriin liittyviä fraaseja, sekä puhekielellä että kirjakielellä. Ongelmana meinaa vain olla se, että en ole opiskellut korean kieltä pitkään aikaan, joten se on alkanut hieman unohtumaan. Ja noista kääntäjistä hieman. Niissä on ongelmana se, että jos kääntää englanti/suomi --> korea, niin se kääntää sanatarkasti sen. Korean kielessä on nääs eri sanajärjestys kuin englannissa tai suomessa, joten lauseista syntyy melko hullunkurisia. Näin ollen siis '당신을 사랑합니다' kuulostaa korealaisen korvaan melko hassulta. 당신 = sinä, 을 = objektin eli kohteen pääte, 사랑합니다 = rakastaa. Meidän aakkosilla tuo olisi "Dang-shin-eul sa-rang-ham-ni-da". Eli jos siis haluat sanoa koreaksi 'Minä rakastan sinua', se olisi '사랑해요', '사랑해' tai '사랑합니다'. Tuossa ei siis tarvita erikseen objektia. Mutta tosiaan, yritän nyt väsätä sinne pienimuotoista fraasilistaa. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Palauteboksi | |
| |
|
| |
| Palauteboksi | |
|