| Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? | |
|
+13Ilzu dohiri Dae elastic Loethae menthol FROZEN-BUG muffiainen veeraaa naoki Chas bakayaro Pandastic 17 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Pandastic ♥M.O.D♥
Viestien lukumäärä : 25 Ikä : 30 Paikkakunta : Helsinki Huumori : Erittäin Pandamaista Registration date : 02.11.2008
| Aihe: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Ma Marras 03, 2008 5:02 pm | |
| Onko kukaan teistä syönyt korealaisessa ravintolassa tai muuten vain syönyt korealaista ruokaa? Share your wisdom and intelligence :'D Itse en ole syönyt korealaista ruokaa... vielä. | |
|
| |
bakayaro ♥선생님♥
Viestien lukumäärä : 84 Ikä : 32 Registration date : 01.11.2008
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Ma Marras 03, 2008 5:14 pm | |
| Bulgogia olen maistanut aika usein Sisko sitä kokkailee mulle. Kimchiä en luultavasti, voi ikinä maistaa koska siinä on kaalta ja mulla menee maha sekasin siitä -_-" | |
|
| |
Pandastic ♥M.O.D♥
Viestien lukumäärä : 25 Ikä : 30 Paikkakunta : Helsinki Huumori : Erittäin Pandamaista Registration date : 02.11.2008
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Ma Marras 03, 2008 5:21 pm | |
| Hienoa! :) Ite en oo ikinä syöny korealaista :( Tahtoisin kovasti maistaa! | |
|
| |
Chas ♥kitten♥
Viestien lukumäärä : 6 Registration date : 01.11.2008
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Ma Marras 03, 2008 10:36 pm | |
| Suomesta tiedän tasan tarkkaan yhden korealaisen ravintolan enkä sielläkään ole päässyt käymään kun niin kaukana asun, eli en ole minäkään korealaista ruokaa ikinä maistanut. Mutta kaiketi se on noin yleisesti ottaen aika tulista? Verrattuna ainakin esim. Japanin keittiöön. | |
|
| |
Pandastic ♥M.O.D♥
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Ma Marras 03, 2008 10:46 pm | |
| Tulipa muuten just mieleen kun luin tosta! Kampissa on sushibaari \o/ Ja muita kiinalaisia ravintoloita | |
|
| |
naoki ♥M.O.D♥
Viestien lukumäärä : 28 Registration date : 02.11.2008
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Ti Marras 04, 2008 6:35 am | |
| Voi vitsit mun tekis mieli mennä tonne Korea Houseen ku ei sinänsä ois haaste eikä mikään mennä sinne. D:
Panda, will you come with me?? XD | |
|
| |
bakayaro ♥선생님♥
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Ti Marras 04, 2008 7:36 am | |
| Nojöö, te asuttekin siellä pääkaupunkiseudulla T^T Mie asun täällä Etelä-Pohjanmaalla, missä ei oo ketään. BTW, yhtenä päivänä kun olin Halpa-Hallissa, niin näin aasialaisen nuoren miehenalun ja oli kuules leuka loksahtaa maahan! Alajärvellä asuu nääs 8000 ihmistä :---D | |
|
| |
Pandastic ♥M.O.D♥
| Aihe: N A O K I Ti Marras 04, 2008 8:07 pm | |
| Sure anytime n__n~ Panda tarjoaa :) | |
|
| |
naoki ♥M.O.D♥
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Ti Marras 04, 2008 8:10 pm | |
| Oh really! Will you?
Ja tarjooks sit kans? 8DDDD | |
|
| |
Pandastic ♥M.O.D♥
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Ti Marras 04, 2008 8:31 pm | |
| I Love Sarcasm Joke Joke~ Mutta eipä se mua haittais jos tavattais! Muttakun oon varattu~ >,,> and I need my wife's permission [EDIT 26.12.2008: Käytäthän selkokielistä tekstiä postituksissasi!] | |
|
| |
veeraaa
Viestien lukumäärä : 2 Ikä : 30 Paikkakunta : vantaa Registration date : 01.11.2008
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? To Marras 06, 2008 4:28 pm | |
| oi rakastan korealaist ruokaa. :p olin viikon seoulissa ja kyllä siin tuli viikon ajan maisteltuu kaikkee hyvää. | |
|
| |
bakayaro ♥선생님♥
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? To Marras 06, 2008 7:51 pm | |
| Vautsi, oikeen Seoulissa! Mitäs siellä? | |
|
| |
veeraaa
Viestien lukumäärä : 2 Ikä : 30 Paikkakunta : vantaa Registration date : 01.11.2008
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? To Marras 06, 2008 9:18 pm | |
| Käytiin vanhempien ja siskon kans iha muute vaan lomalla. | |
|
| |
bakayaro ♥선생님♥
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Pe Marras 07, 2008 11:07 am | |
| Vautsi, siistiä! Mäkin haluisin! Ajattelin itse mennä sitten lukion+kauppiksen jälkeen eli vuonna 2011 | |
|
| |
naoki ♥M.O.D♥
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Pe Marras 07, 2008 3:00 pm | |
| Menee hieman offiksi. | |
|
| |
bakayaro ♥선생님♥
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Pe Marras 07, 2008 10:59 pm | |
| Ainahan se menee ajan mittaan Sunkin kommenttis oli OFF | |
|
| |
muffiainen
Viestien lukumäärä : 2 Ikä : 35 Registration date : 17.11.2008
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Ma Marras 17, 2008 2:58 pm | |
| Juu olen maistellut paljonkin, ku oon vapaaehtoityössä koreassa...
Ateriaan yleensä sisältyy aina riisiä, kimchiä, jonkinsortin lihaa taikka kalaa, sekä keittoa..
Kimbab on tosi hyvää.. :p Ja kimchi voi olla aika shokki kun sitä ekan kerran maistaa, aika mausteista yleensäkin on ruoka siihen on totuttelemista. | |
|
| |
FROZEN-BUG ♥kitten♥
Viestien lukumäärä : 14 Ikä : 31 Registration date : 26.12.2008
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? To Tammi 01, 2009 11:07 pm | |
| - heejin kirjoitti:
- Vautsi, siistiä! Mäkin haluisin! Ajattelin itse mennä sitten lukion+kauppiksen jälkeen eli vuonna 2011
VOI PIRU! Samana vuonna menossa sinne siis~ ;DDDDDD Tai menen ensin kuukaudeksi Japaniin ja sitten suunnitelmissa Koreassa pieni viikon or so oleskelu kaverin luona :3 | |
|
| |
menthol
Viestien lukumäärä : 2 Registration date : 27.01.2009
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Ti Tammi 27, 2009 9:55 pm | |
| Mahdollinen tuleva anoppi tekee mun mieleen parhainta korealaista ruokaa kuin kukaan muu ikinä! No eipä ole tullut muiden kokkauksia hirveästi syötyä, en nyt ravintoloita laske mukaan. Tän tekemä kimchi on ehdottomasti mun lempparia, juuri sopivan tulista mun makuuni! Korealaisessa ruoka on mielestäni mukavasti siinä rasvaisen kiinalaisen ja ehkä hieman liian plainin japanilaisen välissä Tämmöisten mussutus-herkkujen ystävänä tykkään myös erilaisist korealaisist snackseist. Vaikka ei ne kyl jaffa-keksei voita mun mielestä | |
|
| |
Loethae ♥kitten♥
Viestien lukumäärä : 5 Ikä : 33 Registration date : 05.12.2009
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? La Joulu 05, 2009 12:45 pm | |
| Viime helmikuusta lähtien on tullut melkein päivittäin mussuteltua - vaihtarina satun olemaan. Siitä sanoisin, että ainakin liha puolen korealainen keittiö osaa ja kunnolla, mitä nyt satun suomalaista, yleismaallisesti eurooppalaista ja japanilaista keittiötä tuntemaan. Hintakin on ruoassa kohdallaan, kun vertaa Suomeen (Hiukan random ekapostitus ehkä, mutta sitä voi aina toivoa että foorumi ei ihan täysin koullut olisi, eiköstä?) | |
|
| |
bakayaro ♥선생님♥
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Ke Joulu 16, 2009 11:33 am | |
| Itse en oo oikein aitoa korealaista ruokaa maistanut, vaan lähinnä siskon tekemää bulgogia tai sitten tällaisia kimchi-valmisruokia, joita sisko on ostellut Tampereelta Asia Outlet (?) nimisestä kaupasta. Ja Loethae, onhan täällä vähän kuollutta eli pientä elvyttämistä kaivattaisiin Saataispa vain lisää porukkaa tänne! | |
|
| |
elastic ♥kitten♥
Viestien lukumäärä : 11 Registration date : 16.12.2009
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Ke Joulu 16, 2009 2:51 pm | |
| siitä Korea Housesta sen verran et ehottomasti kannattaa mennä käymään, sieltä saa parasta kahvia mitä voi Suomesta saada : ) !
ja pakko mainita; myyjän poika joka välillä käy tuuraamassa, on niin sulonen että välillä unohtaa kahvin juomisen 8D | |
|
| |
Dae
Viestien lukumäärä : 4 Registration date : 27.12.2009
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Su Joulu 27, 2009 4:39 pm | |
| En ole paljon korealaista ruokaa (valitettavasti) päässyt maistelemaan. Korealaisia nuudeleita (ainakin Shin Ramyuneita ym.) sekä joitain karkkeja olen kuitenkin onnistunut maistelemaan, suurkiitos korealaiselle ytävälleni, joka lähettelee niitä aina toisinaan. Olen nyt myös yrittänyt etsiä joitain reseptejä, että kokeilisin itse valmistaa jotain kivaa, kun täällä päin ei tosiaan niitä ravintoloitakaan ole. ;> | |
|
| |
dohiri ♥kitten♥
Viestien lukumäärä : 5 Registration date : 11.02.2010
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? To Helmi 11, 2010 12:42 am | |
| Ensimmäinen viesti tällä foorumilla ja tietenkin tulee tähän ruoka-osioon Koska mulla on korealainen poikaystävä niin se tekee sen, että me mussutetaan ainakin kerran viikossa jotain korealaista ruokaa Suomesta ei kylläkään saa kaikkea tarvittavaa, mutta kerran pari vuodessa tulee aina koreasta mammalta muonaa, lähinnä mausteita, soybean- ja chili-tahnaa sun muuta. Kimchiä en oo ite koskaan koittan tehdä, vaikka mieli tekis sitä syödä vaikka joka päivä :< Samgyeopsal ja jajangmyeon (?? eipä oo tullu aikasemmin kirjoitettua näitä näin...) ovat mun lemppareita :3 ja sit riisi ja pelkkä valmiiks keitetty merilevä NAM<3 // meille saa tulla syömään jos haluu haha | |
|
| |
elastic ♥kitten♥
Viestien lukumäärä : 11 Registration date : 16.12.2009
| |
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? | |
| |
|
| |
| Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? | |