Etelä-Korea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Etelä-Korea

Suomalainen foorumi Etelä-Koreasta ja korean kielestä
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?

Siirry alas 
+13
Ilzu
dohiri
Dae
elastic
Loethae
menthol
FROZEN-BUG
muffiainen
veeraaa
naoki
Chas
bakayaro
Pandastic
17 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Pandastic
♥M.O.D♥
Pandastic


Mies Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 30
Paikkakunta : Helsinki
Huumori : Erittäin Pandamaista
Registration date : 02.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyMa Marras 03, 2008 5:02 pm

Onko kukaan teistä syönyt korealaisessa ravintolassa tai muuten vain syönyt korealaista ruokaa? Share your wisdom and intelligence :'D

Sad Itse en ole syönyt korealaista ruokaa... vielä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://hanjaworld.palstani.com
bakayaro
♥선생님♥
bakayaro


Nainen Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 32
Registration date : 01.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyMa Marras 03, 2008 5:14 pm

Bulgogia olen maistanut aika usein Very Happy Sisko sitä kokkailee mulle. Kimchiä en luultavasti, voi ikinä maistaa koska siinä on kaalta ja mulla menee maha sekasin siitä -_-"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://yoonjin.livejournal.com
Pandastic
♥M.O.D♥
Pandastic


Mies Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 30
Paikkakunta : Helsinki
Huumori : Erittäin Pandamaista
Registration date : 02.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyMa Marras 03, 2008 5:21 pm

Hienoa! :)
Ite en oo ikinä syöny korealaista :(
Tahtoisin kovasti maistaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://hanjaworld.palstani.com
Chas
♥kitten♥
Chas


Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 01.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyMa Marras 03, 2008 10:36 pm

Suomesta tiedän tasan tarkkaan yhden korealaisen ravintolan enkä sielläkään ole päässyt käymään kun niin kaukana asun, eli en ole minäkään korealaista ruokaa ikinä maistanut.
Mutta kaiketi se on noin yleisesti ottaen aika tulista? Verrattuna ainakin esim. Japanin keittiöön.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pandastic
♥M.O.D♥
Pandastic


Mies Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 30
Paikkakunta : Helsinki
Huumori : Erittäin Pandamaista
Registration date : 02.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyMa Marras 03, 2008 10:46 pm

Tulipa muuten just mieleen kun luin tosta!
Kampissa on sushibaari \o/
Ja muita kiinalaisia ravintoloita Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://hanjaworld.palstani.com
naoki
♥M.O.D♥
naoki


Nainen Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 02.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyTi Marras 04, 2008 6:35 am

Voi vitsit mun tekis mieli mennä tonne Korea Houseen ku ei sinänsä ois haaste eikä mikään mennä sinne. D:

Panda, will you come with me?? XD
Takaisin alkuun Siirry alas
bakayaro
♥선생님♥
bakayaro


Nainen Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 32
Registration date : 01.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyTi Marras 04, 2008 7:36 am

Nojöö, te asuttekin siellä pääkaupunkiseudulla T^T Mie asun täällä Etelä-Pohjanmaalla, missä ei oo ketään. BTW, yhtenä päivänä kun olin Halpa-Hallissa, niin näin aasialaisen nuoren miehenalun ja oli kuules leuka loksahtaa maahan! Alajärvellä asuu nääs 8000 ihmistä :---D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://yoonjin.livejournal.com
Pandastic
♥M.O.D♥
Pandastic


Mies Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 30
Paikkakunta : Helsinki
Huumori : Erittäin Pandamaista
Registration date : 02.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: N A O K I   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyTi Marras 04, 2008 8:07 pm

Sure anytime n__n~
Panda tarjoaa :)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://hanjaworld.palstani.com
naoki
♥M.O.D♥
naoki


Nainen Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 02.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyTi Marras 04, 2008 8:10 pm

Oh really! Will you?

Ja tarjooks sit kans? 8DDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Pandastic
♥M.O.D♥
Pandastic


Mies Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 30
Paikkakunta : Helsinki
Huumori : Erittäin Pandamaista
Registration date : 02.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyTi Marras 04, 2008 8:31 pm

I Love Sarcasm
Joke Joke~ Very Happy
Mutta eipä se mua haittais jos tavattais!
Muttakun oon varattu~ >,,> and I need my wife's permission

[EDIT 26.12.2008: Käytäthän selkokielistä tekstiä postituksissasi!]
Takaisin alkuun Siirry alas
https://hanjaworld.palstani.com
veeraaa




Nainen Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 29
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 01.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyTo Marras 06, 2008 4:28 pm

oi rakastan korealaist ruokaa. :p
olin viikon seoulissa ja kyllä siin tuli viikon ajan maisteltuu kaikkee hyvää.
Takaisin alkuun Siirry alas
bakayaro
♥선생님♥
bakayaro


Nainen Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 32
Registration date : 01.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyTo Marras 06, 2008 7:51 pm

Vautsi, oikeen Seoulissa! Smile Mitäs siellä?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://yoonjin.livejournal.com
veeraaa




Nainen Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 29
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 01.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyTo Marras 06, 2008 9:18 pm

Käytiin vanhempien ja siskon kans iha muute vaan lomalla. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
bakayaro
♥선생님♥
bakayaro


Nainen Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 32
Registration date : 01.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyPe Marras 07, 2008 11:07 am

Vautsi, siistiä! Very Happy Mäkin haluisin! Ajattelin itse mennä sitten lukion+kauppiksen jälkeen eli vuonna 2011 Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://yoonjin.livejournal.com
naoki
♥M.O.D♥
naoki


Nainen Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 02.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyPe Marras 07, 2008 3:00 pm

Menee hieman offiksi. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
bakayaro
♥선생님♥
bakayaro


Nainen Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 32
Registration date : 01.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyPe Marras 07, 2008 10:59 pm

Ainahan se menee ajan mittaan Razz Sunkin kommenttis oli OFF Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://yoonjin.livejournal.com
muffiainen




Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 35
Registration date : 17.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyMa Marras 17, 2008 2:58 pm

Juu olen maistellut paljonkin, ku oon vapaaehtoityössä koreassa...

Ateriaan yleensä sisältyy aina riisiä, kimchiä, jonkinsortin lihaa taikka kalaa, sekä keittoa..

Kimbab on tosi hyvää.. :p
Ja kimchi voi olla aika shokki kun sitä ekan kerran maistaa, aika mausteista yleensäkin on ruoka siihen on totuttelemista.
Takaisin alkuun Siirry alas
FROZEN-BUG
♥kitten♥
FROZEN-BUG


Nainen Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 31
Registration date : 26.12.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyTo Tammi 01, 2009 11:07 pm

heejin kirjoitti:
Vautsi, siistiä! Very Happy Mäkin haluisin! Ajattelin itse mennä sitten lukion+kauppiksen jälkeen eli vuonna 2011 Smile

VOI PIRU! Samana vuonna menossa sinne siis~
;DDDDDD
Tai menen ensin kuukaudeksi Japaniin ja sitten suunnitelmissa Koreassa pieni viikon or so oleskelu kaverin luona :3
Takaisin alkuun Siirry alas
menthol




Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 27.01.2009

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyTi Tammi 27, 2009 9:55 pm

Mahdollinen tuleva anoppi tekee mun mieleen parhainta korealaista ruokaa kuin kukaan muu ikinä! No eipä ole tullut muiden kokkauksia hirveästi syötyä, en nyt ravintoloita laske mukaan. Tän tekemä kimchi on ehdottomasti mun lempparia, juuri sopivan tulista mun makuuni! Korealaisessa ruoka on mielestäni mukavasti siinä rasvaisen kiinalaisen ja ehkä hieman liian plainin japanilaisen välissä Very Happy

Tämmöisten mussutus-herkkujen ystävänä tykkään myös erilaisist korealaisist snackseist. Vaikka ei ne kyl jaffa-keksei voita mun mielestä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Loethae
♥kitten♥



Mies Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 32
Registration date : 05.12.2009

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyLa Joulu 05, 2009 12:45 pm

Viime helmikuusta lähtien on tullut melkein päivittäin mussuteltua - vaihtarina satun olemaan.

Siitä sanoisin, että ainakin liha puolen korealainen keittiö osaa ja kunnolla, mitä nyt satun suomalaista, yleismaallisesti eurooppalaista ja japanilaista keittiötä tuntemaan. Hintakin on ruoassa kohdallaan, kun vertaa Suomeen Razz


(Hiukan random ekapostitus ehkä, mutta sitä voi aina toivoa että foorumi ei ihan täysin koullut olisi, eiköstä?)
Takaisin alkuun Siirry alas
bakayaro
♥선생님♥
bakayaro


Nainen Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 32
Registration date : 01.11.2008

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyKe Joulu 16, 2009 11:33 am

Itse en oo oikein aitoa korealaista ruokaa maistanut, vaan lähinnä siskon tekemää bulgogia tai sitten tällaisia kimchi-valmisruokia, joita sisko on ostellut Tampereelta Asia Outlet (?) nimisestä kaupasta.

Ja Loethae, onhan täällä vähän kuollutta eli pientä elvyttämistä kaivattaisiin Smile Saataispa vain lisää porukkaa tänne!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://yoonjin.livejournal.com
elastic
♥kitten♥
elastic


Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 16.12.2009

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyKe Joulu 16, 2009 2:51 pm

siitä Korea Housesta sen verran et ehottomasti kannattaa mennä
käymään, sieltä saa parasta kahvia mitä voi Suomesta saada : ) !

ja pakko mainita; myyjän poika joka välillä käy tuuraamassa, on
niin sulonen että välillä unohtaa kahvin juomisen 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Dae

Dae


Nainen Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 27.12.2009

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptySu Joulu 27, 2009 4:39 pm

En ole paljon korealaista ruokaa (valitettavasti) päässyt maistelemaan.
Korealaisia nuudeleita (ainakin Shin Ramyuneita ym.) sekä joitain karkkeja olen kuitenkin onnistunut maistelemaan, suurkiitos korealaiselle ytävälleni, joka lähettelee niitä aina toisinaan.
Olen nyt myös yrittänyt etsiä joitain reseptejä, että kokeilisin itse valmistaa jotain kivaa, kun täällä päin ei tosiaan niitä ravintoloitakaan ole. ;>
Takaisin alkuun Siirry alas
dohiri
♥kitten♥



Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 11.02.2010

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyTo Helmi 11, 2010 12:42 am

Ensimmäinen viesti tällä foorumilla ja tietenkin tulee tähän ruoka-osioon Very Happy

Koska mulla on korealainen poikaystävä niin se tekee sen, että me mussutetaan ainakin kerran viikossa jotain korealaista ruokaa Smile Suomesta ei kylläkään saa kaikkea tarvittavaa, mutta kerran pari vuodessa tulee aina koreasta mammalta muonaa, lähinnä mausteita, soybean- ja chili-tahnaa sun muuta. Kimchiä en oo ite koskaan koittan tehdä, vaikka mieli tekis sitä syödä vaikka joka päivä :<

Samgyeopsal ja jajangmyeon (?? eipä oo tullu aikasemmin kirjoitettua näitä näin...) ovat mun lemppareita :3 ja sit riisi ja pelkkä valmiiks keitetty merilevä NAM<3

// meille saa tulla syömään jos haluu haha Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
elastic
♥kitten♥
elastic


Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 16.12.2009

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? EmptyTi Helmi 23, 2010 6:00 pm

dohiri kirjoitti:
// meille saa tulla syömään jos haluu haha Very Happy
oon jo matkalla (: kyl maistuis.

Mä oon ollu nyt kauan jumissa peräkylässä, mut ens viikolla pääsen
taas korealaiseen ravintolaan syömään kavereiden kanssa.

Samalla reissulla annyeong partyt Glorialla.(off-topic)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Etelä-Korea :: Korean kulttuuri :: Ruoka-
Siirry: