| Muutamia nimiä | |
|
+5Katrey GeeGee No-rang Pandastic muffiainen 9 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
muffiainen
Viestien lukumäärä : 2 Ikä : 35 Registration date : 17.11.2008
| Aihe: Muutamia nimiä Ma Marras 17, 2008 2:51 pm | |
| Tyttöjen nimiä: Park Seo Seul, Kim Hwa Im, Moon Hyon Ji, Kim Seung Hyon, Lee Mi Na, Jo Gab San.
Poikien: Yoon Gi Muk, Jeong Ha Baek, Bae Seong Chan, Kim Seon Gab, Song Han Song, Choi Jun Ho, Kim Nam Seob. | |
|
| |
Pandastic ♥M.O.D♥
Viestien lukumäärä : 25 Ikä : 30 Paikkakunta : Helsinki Huumori : Erittäin Pandamaista Registration date : 02.11.2008
| Aihe: cool Ma Marras 17, 2008 3:12 pm | |
| awsome nimet :3 kiitti postauksesta n__n | |
|
| |
No-rang
Viestien lukumäärä : 2 Ikä : 31 Registration date : 12.12.2008
| Aihe: Muutama tytönnimi lisää... Pe Joulu 12, 2008 4:22 pm | |
| Kang Min Joo Eunbyeol Cho Minjung Hajeong Eunjung ~ ^w^ | |
|
| |
GeeGee
Viestien lukumäärä : 3 Paikkakunta : Tampere Registration date : 11.08.2009
| Aihe: Vs: Muutamia nimiä Ti Elo 11, 2009 11:44 am | |
| Mulla olis tässä muutama, mutta ne on sitten yhden yhtyeen jäsenien nimiä:
Kim Jong Oon Kim Young Oon Lee Hyuk Jae Lee Dong Hae Lee Sung Min Park Jung Soo Jo Kyu Hyun
Siinä hiukan .D Sit on yks jota itte päässäni mietin.. mut en tie. Saattaa se olla ihan oikee nimikin. Se on Kim Song Oon... Mietin tosta Kim Jong Oonista (YeSung) <3 :DD | |
|
| |
Katrey
Viestien lukumäärä : 3 Ikä : 29 Registration date : 26.09.2009
| Aihe: Vs: Muutamia nimiä La Syys 26, 2009 11:07 pm | |
| hihi. :------)
Itelle tulee mieleen vain laulajien nimiä. 8'-------) | |
|
| |
Dae
Viestien lukumäärä : 4 Registration date : 27.12.2009
| Aihe: Vs: Muutamia nimiä Su Joulu 27, 2009 6:31 pm | |
| Postataas tähänkin ja herätellään foorumia... Kyseessä on siis etunimiä, ei sukunimiä! Olen kääntänyt merkityksen englannista koska olen nyt laiskalla tuulella. ;>
Tyttöjen nimiä: Ae-Cha = rakastava tytär Bong-Cha = erinomainen tytär Chin-Sun = arvokas ja hyvyys Choon-Hee = kevät tyttö Chung-Ae = oikeudenmukainen rakkaus Chung-Cha = oikeudenmukainen tyttö Eun-Kyung = hopea ja kiitollinen Hae-Won = vihkeä/siro/suloinen pää He-Ran = vihkeä/siro/suloinen ja orkidea Hee-Young = nautinto/mielihyvä ja menestys Hwa-Young = kaunis kukka Hyo-Sonn = tyttömäinen/tytär ja lempeä Hyun-Ae = viisas ja rakastava Hyun-Ok = älykäs ja helmi Jin-Kyong = jalokivi ja kirkkaus Kyung-Soon = kunnioitettu ja lempeä Mee-Kyong = kaunis ja kirkkaus Mee-Yon = kaunis lootuksen kukka Mi-Cha = kaunis tyttö Mi-Hi = kaunis ilo Mi-Ok = kaunis helmi Myung-Hee = kirkas tyttö Myung-Ok = kirkas helmi Sook-Joo = puhtaus/puhdas helmi Soon-Bok = lempeä ja siunattu Poikien nimiä: Bon-Hwa = kunnia ja upea/lostokas Chin-Hae = totuus Chin-Hwa = varakas Chul-Moo = rautainen ase Chung-Hee = righteous Chung-Ho = oikeudenmukainen järvi Dae-Ho = hyvä/mahtava Dong-Sun = idän hyvyys Dong-Yul = idän intohimo/kiihko Duck-Hwan = hyveellisyys Duck-Young = muuttumaton hyveellisyys Hak-Kun = lukutaitoinen Hyo = viimeinen tehtävä Hyun-Ki = viisauden pohja Hyun-Shik = viisauden juuret In-Su Korean = viisauden varjelija Jae-Hwa Korean = rikas ja menestyvä Jung-Hwa Korean = oikeudenmukainen ja rikas Kang-Dae Korean = iso ja vahva Kwang-Sun Korean = suuri hyvyys/hyveellisyys Kyubok Korean = normaali/keskiverto ja siunattu Man-Shik = syvälle juurrutettu Man-Young = 10 000 vuoden menestys Mun-Hee = loistokas/loistava Myung-Dae Korean = oikea ja mahtava | |
|
| |
dohiri ♥kitten♥
Viestien lukumäärä : 5 Registration date : 11.02.2010
| Aihe: Vs: Muutamia nimiä To Helmi 11, 2010 1:08 am | |
| Nimen merkityshän perustuu niihin kiinalaisiin merkkeihin. Yhdellä nimen osalla, esim. 희 ("hee") on monta merkitystä, riippuu nimittäin täysin sen hanjasta ("kiinamerkistä"). Eli yllä oleva lista on periaatteessa merkityksetön. Pelkällä nimen kirjotuksesta ei voi tietää sen merkitystä ellei samaan syssyyn ole laitettu sitä hanja-versiota nimestä!
Näinhän se on, vai puhunko minä omiani? :O | |
|
| |
JinOk
Viestien lukumäärä : 1 Registration date : 07.04.2011
| Aihe: Vs: Muutamia nimiä To Huhti 07, 2011 3:57 pm | |
| Eiks Yesungin nimi Kim Jong Woon? Mää ainakin tiiän Choi Siwon, Kim Jaejoong, Jung Junho, Kim Junsu, Shim Changmi, Park Yoochun, Park Jung-su, Kim Heechul ja jne Super juniorin laulajia | |
|
| |
Mizuumi ♥고양이♥
Viestien lukumäärä : 19 Ikä : 30 Paikkakunta : Sungminin olemattomissa boksereissa aka. Jyväskylä Registration date : 24.09.2010
| Aihe: Vs: Muutamia nimiä La Heinä 23, 2011 5:46 pm | |
| Tiedän ja olen kuullut vaikka minläkaisia korealaisia nimiä, mutta pakko sanoa, että löysin vastikään ehdottoman lempparini. Jin-Gu. Pidän siitä aivan mahdottoman paljon sen vuoksi, että lausuessa se kuulostaa samalta kuin "friend" koreaksi. Jos vain mitenkään voin, haluan antaa tulevaisuudessa lapselleni Jin-Gu nimen | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Muutamia nimiä | |
| |
|
| |
| Muutamia nimiä | |
|