Etelä-Korea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Etelä-Korea

Suomalainen foorumi Etelä-Koreasta ja korean kielestä

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Total Off-topic

Siirry alas 
+5
jungjin
FROZEN-BUG
harumi
bakayaro
naoki
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
naoki
♥M.O.D♥
naoki

Nainen Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 02.11.2008

Total Off-topic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyPe Helmi 06, 2009 11:23 pm

Festarit eivät oo ihan mun juttu. ='''D

Että voi oikeasti väsyttää paljon, vaikka kellokin on vasta noin vähän.
Takaisin alkuun Siirry alas
bakayaro
♥선생님♥
bakayaro

Nainen Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 32
Registration date : 01.11.2008

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyMa Helmi 16, 2009 8:27 pm

Mun olo on tällä hetkellä yhdellä sanalla kuvailtuna paska.
Syyt:

1) Oon tulossa kipeäksi
2) Tänään oli matikan koe, josta saan varmaan 15p/30p
3) Hankin yhden pelin, joka ei sitten toiminutkaan
4) Silmät on ihan helvetin kipeät

Torstaina vaihtuu jakso. Mun tapauksessa se tarkoittaa, että rääkki alkaa. Oon nimittäin työharjoittelussa ja lukiossa samaan aikaan, tosin lukiossa suoritan vain 2 kurssia.

Onneks on hiihtoloma tulossa. Kuolisin muuten.
http://yoonjin.livejournal.com
FROZEN-BUG
♥kitten♥
FROZEN-BUG

Nainen Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 31
Registration date : 26.12.2008

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyTo Helmi 19, 2009 8:52 pm

Nounoou! heejin, ei kannata sairastella. Täällä koko viikon ollut sänkykunnossa, mutta saatana kun koulusta ei voi olla pois kuin tietyn verran, ja kohta jo täynnä kaikki tämän jakson osalta. >:

ps. Girls' Generation - Gee
Pahin addiktio ehkä ikinä :''--DD
GEE GEE GEE GEE BABY BABY BABY~

EDIT/
Aivan,
SIIS MITÄ? Ette festareista tykkää >: Parasta koko kesässä, IMHO.
(Sonisphere, täältä tullaan~)
bakayaro
♥선생님♥
bakayaro

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyLa Helmi 21, 2009 12:34 pm

Mwhahahaah! Hiihtoloma ensviikolla Smile Ja pakko myöntää, että toi Girls' Generation - Gee on tosi muksa laulu =D
bakayaro
♥선생님♥
bakayaro

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyTo Maalis 05, 2009 8:41 am

Rikon foorumin sääntöjä ja teen peräkkäispostituksen, koska te ootte liian passiivisia T_T

Nyt mulla on siis se jakso, jossa käyn lukiolla ja työharjoittelussa. Ei tämä nyt niin kauhean kamalaa ollutkaan. Ja tiistaina tuli 17 vuotta täyteen. Oon fossiili.
naoki
♥M.O.D♥
naoki

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyKe Maalis 11, 2009 4:08 pm

Myöhäset onnittelut ja pahottelut että mun osalta tää paikka on vaipunut vähän unholaan. D:

Mun nenään sattuu ja kynnet on häiritsevän pitkät. 8(
bakayaro
♥선생님♥
bakayaro

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyPe Huhti 03, 2009 7:28 am

Täällä on kuollutta, juu.

Mwhaha, enää 3 päivää työharjoittelua (normaalisti olis vielä 5, mutta mulla menee 2 päivää kokeisiin!)

Tänään kaverin kanssa pizzalle~

Ja mua huvittaa lukea noita englannin sanoja.. Varsinkin, kun ne on jalkapallosanastoa. Ja ongelma on nyt sellainen, etten tiedä, mitä ne ees meinaa suomeks 8D
jungjin
♥kitten♥
jungjin

Nainen Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 30
Registration date : 05.02.2009

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptySu Huhti 05, 2009 9:02 am

Heihou olen uusi :---)

Juu on kyllä harvinaisen vähän ihmisiä täällä,tai sitten kaikki ei uskalla puhua
: D MUTTA saattaisin saada pari heeboa tänne lisää ; )
Luulis nyt Suomesta enemmänkin Kfaneja löytyvän : D
Näit hardcore SuJu-faneja ainaki. XDD

Mut joo aiheesta toiseen oon aika hemmetin pahasti jumissa hissan kanssa T_T
Jotain Kylmää sotaa,voi juma. Mut kohta tullee Korean sota,ei kyllä kauheen kiva sekään :///

P.S Tajusin vast et tää Son Dam Bin 미쳤어[michyesseo] on sairaan hyvä :'D
http://us.cyworld.com/laruko
bakayaro
♥선생님♥
bakayaro

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyTo Huhti 16, 2009 7:54 pm

Heihou, jungjin!

Ainahan tänne lisää väkeä saa pyytää =D Mulla on menossa nyt sellainen prosessi, etten kerkeä tekemään paljoa muuta kuin koulujuttuja. No anteeks,.. Siis en vaan jaksa käydä täällä, koska täällä ei oo paljoa väkeä 8D
naoki
♥M.O.D♥
naoki

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptySu Huhti 19, 2009 10:30 am

Jes, tänne on tullut lisää eloa! :----D

Ja ton takia mulle tuli älykiva fiilis, haha.
bakayaro
♥선생님♥
bakayaro

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyMa Huhti 20, 2009 6:45 am

Mwhaha, joku saa tässä piakkoin Johnny Yong Boschin nimmarin Wink
Ja kukas tämä Johnny on? Noh, se oli ainakin Power Rangersissa sen tummaihoisen Zack-tyyben jälkeen se Black Ranger Very Happy Ja on se ääninäyttelijä kans ja... laulaja.

Ja mikä parasta, se on etnisesti korealainen Razz

Total Off-topic - Sivu 2 41-1
FROZEN-BUG
♥kitten♥
FROZEN-BUG

Nainen Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 31
Registration date : 26.12.2008

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 05, 2009 7:45 pm

Sorry guys! Jäi tämä foorumi unholaan kun vaihdoin Windowsin Ubuntuun ja kaikki meni hiukkasen uusiksi D:

Mitämitä oletteko elossa vielä? <:
Kertoilkaa jotain randomia itsestänne. Mitään oikein tiedä kenestäkään : D
bakayaro
♥선생님♥
bakayaro

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptySu Loka 04, 2009 1:37 pm

Joujou!

Juu, tosiaan. On munkin osalta jäänyt tämä foorumi 'vähän' unholaan. Eihän miulla kestänyt kuin sellaiset puoli vuotta vastata FROZEN-BUGin viestiin 8D

Mutta juu, hengissä ollaan. Tai ainakin ruho vielä liikkuu, jos sitä oikeen pakottaa. Koulu on tappanu mun mielen jo, eli ei tässä oo enää mitään menetettävää henkisellä tasolla. Syyslomaa odottelen että pääsis viikoksi muuta tekemään kuin koulukirjoja imppaamaan. : )

Mitäs muut? Ja olisin superextrahyper kiitollinen, jos saisitte lisää porukkaa tänne foorumiin. Ja jos jokin asia ei oikeasti miellytä, niin pistäkääpä palautetta, niin asialle voidaan jopa tehdäkin jotain : D
elastic
♥kitten♥
elastic

Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 16.12.2009

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyKe Joulu 16, 2009 2:59 pm

Hei olen uusi täällä, kun vasta nyt löysin tämän foorumin.
näyttää olevan hiljasta Very Happy Kun vähän selailin keskusteluja,
niin huomasin että suurimmassa osassa viimeisin vastaus
on ollu 2008 vuoden puolella, toivottavasti alkaisitte
herättää tätä foorumia eloon!

kertokaa itestänne vaik tääl offtopicissa ihan mitä vaan,
niin paikka ei ihan unohtuis : )

I can be the first;

Suunittelen tässä ryhmämatkaa Etelä-Koreaan muiden
innostuneiden kanssa ens kesäks, et jos on kiinnostuneita
niin vastailkaa vaikka tänne ! (ryhmäalennukset kunniaan Very Happy)
Loethae
♥kitten♥

Mies Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 33
Registration date : 05.12.2009

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyTo Joulu 17, 2009 2:01 am

Elvytystä kehiin siis.

Tuosta teidän reissustanne, onko mitään erityis plääniä mihinpäin Koreaa on suunta? Omasta kokemuksesta sanoisin, että Etelässä on ihanaisen koviksia paikkoja 경상도n ja 전라북도n alueilla. Taino, miten nyt sattuu temppeleistä, maaseudusta, pikkuteistä, epämääräisistä paikallisruuista(esim. 전라ssa tuli elävää mustekalaa kavereineen heitettyä kurkusta alas) ja murteista(jos kieltä osaa tarpeeksi..) tykkäämään.
경상북도n isoin kaupunki 대구 on muuten Korean kuumimpia kaupunkeja kesäaikaan(ai että, jos satutte alueelle sadekauden aikaan! ;D) niin lämpötilassa kuin omenoissakin.

제주도sta sen verran, että aika monet tuntemani korealaiset tykkää mennä sanonnan mukaan ja kertoa että siellä ei ole kuin kolmea asiaa: tuulta, kiviä ja naisia.
Ja tietenkin Aasian ainut(?) suoraan mereen laskeva vesiputous ja mandariineja ja lähdevettä...

Itse olen ensi vuoden tammikuussa takaisin Suomeen joutuva, jotenpa mietinkinpä tässä josko Itä-Suomessa(Varkaus, Savonlinna, Kuopio) olisi yksikään otus täältä..? Aina olisi nimittäin hyvinkin epämääräisen mukavaista tavata porukkaa, jos sattuisi vaikkapa olemaan joku 바둑 pellaaja?(Varsinkin Varkaudessa taikka ihan lähitienoolta, Kuopiossa kun on seurakin jopa, bussi vaan on infernollisen kallista niin ei pääsee köyhä opiskelija sinne liian usein :S)
bakayaro
♥선생님♥
bakayaro

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyTo Joulu 17, 2009 10:04 pm

Haa, ollaan saatu vähän lisäeloa tänne foorumille. Yay for it!

Tervetuloa joukkoon, elastic! Tuo Korean matka kuulostaa aivan mielettömän hienolta! Harmi vaan, että mun osalta ensi kesä menee suurimmalta osin lukion kirjoja plärätessä, kun pitää lukea syksyn kirjoituksiin. Ei multa muutenkaan kyllä olis tuota ylimääräistä fyffeä löytynyt ;;

Koska tää on total off-topic, niin sen kunniaks mä manaan täällä sen, että opintotuki laskee melkein 20 euroa. Helevetti.

Muuten elämä hymyilee. Kai. Oon tässä ruvennut katsomaan animea melkosen paljon. Kaikki Tenchi Muyot on tullu katottua; nyt katselun kohteena on Love Hina. Oon tässä funtsinut josko sitä vois ruveta japanin kieltä opiskelemaan, isoveli nääs taitaa sen kielen melko hyvin. :-D Eli jotain hyötyä olis noista vanhemmista sisaruksista.

Love and peace-
elastic
♥kitten♥
elastic

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyMa Tammi 25, 2010 9:26 pm

Loethae kirjoitti:
Tuosta teidän reissustanne, onko mitään erityis plääniä mihinpäin Koreaa on suunta?
Tää matka on siirretty myöhemmälle; syynä opiskelukiireet ja se että
saatan itse mennä sinne eka työharjotteluun, kun pitää järjestää niitä
juttuja siellä päässä. Sukututtuja on siellä niin sitä kautta siis on helpompi
järjestää asioita. Etelä-Koreaan on mahdollisuus mennä siihen kaupunkiin
mihin porukka haluaa lähteä, majoituksen mukaan.
Toivottavasti tämä nyt järjestyy.
dohiri
♥kitten♥

Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 11.02.2010

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyTo Helmi 11, 2010 12:58 am

Matkustamisesta puheenollen...täällä olisi yksi joka on lähdössä Koreaan huhtikuussa Very Happy Ollaan poikaystävän kanssa jo jonkin aikaa juteltu, että pitäisi käydä, kun minä en ole vielä koskaan ollut siellä! Löydettiin halvat lentoliput (400e kipale, yay!) ja majotus tulee olemaan ilmaista koko ajalta, mikä tarkoittaa että rahaa säästyy enempi shoppailuun ja muuhun Very Happy

Pari viikkoa ollaan Seoulissa (poikaystävä sieltä kotosin), mutta toiset pari viikkoa ollaan muualla, kierretään rannikkoa pitkin Pusaniin, josta lennot Jeju-saarelle! Harmi vaan että ton verran aikasin ollaan liikkeellä - ei mikään rantakeli vielä :<

Ootan innolla että pääsen näkemään maan ihan omin silmin! Ja kiva ku pääsee näkemään tuttuja vaihtareitakin, joihin olen Suomessa tutustunut. Sukulaisten tapaaminen hieman jännittää, vaikka tiedän että eivät ole kovasti mua vastaan. Toivottavasti mun surkea korean kielen taidot eivät joudu turhan kovalle koetukselle...!!

Noh, vielä pari kuukautta aikaa stressata matkaa ja koettaa valmistautua henkisesti Very Happy Hih, hieman jo jänskättää...
elastic
♥kitten♥
elastic

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyTi Helmi 23, 2010 6:34 pm

dohiri kirjoitti:
Löydettiin halvat lentoliput (400e kipale, yay!)
Millasella lennolla pääsette niin halvalla? (:

lennoista puheen ollen luin just uutisartikkelia;

Suorat lennot Etelä-Korean Souliin

Kesäkuussa Finnair aloittaa välilaskuttomat lennot Etelä-Korean pääkaupunkiin
Souliin. Souliin lennetään viidesti viikossa Finnairin uusilla Airbus-koneilla.

Suuren kysynnän ansiota (: hyvä suomi
dohiri
♥kitten♥

Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 11.02.2010

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyTo Maalis 11, 2010 8:09 pm

elastic: Ei oo suoralento kyseessä, vaan välilasku Turkissa. Turkish airlines siis kyseessä. Jos ei haittaa pitkä lento (yleensä yksi välilasku ja pieni odotusaika siellä...), niin löytää helposti halpoja lentoja! Lennoissa saa todella säästettyä rahaa, jos viitsii hieman vaivaa nähdä etsimällä niitä halpoja lentoja ja jos vaan jaksaa vaihdorumban jne.

Finnair aloitti lennot seouliin jo viime kesänä!
SHINeelover<3
♥kitten♥
SHINeelover<3

Nainen Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 25
Huumori : normaali
Registration date : 19.07.2012

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyTi Elo 07, 2012 6:12 pm

Suunittelen tässä ryhmämatkaa Etelä-Koreaan muiden
innostuneiden kanssa ens kesäks

MIKSIMIKSIMIKSI LÖYSIN TÄMÄN KOKO SIVUSTON AAAIVAN LIIAN MYÖHÄÄN!?!?!? Olisin halunnut myös mukaan... tosin olin 2009 vasta 10 mut who cares... T-T
SHINeelover<3
♥kitten♥
SHINeelover<3

Nainen Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 25
Huumori : normaali
Registration date : 19.07.2012

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 EmptyTi Loka 16, 2012 3:57 pm

meil oli eilen koulussa korealainen kuvausryhmä kuvaamassa suomalaisen koululaisen arkea!! ja ne meni yhen mun kaverin kotiin päivän jälkeen ja mä pääsin mukaan ja mua myös haastateltiin!! se oli tosi kivaa kun mä välillä ymmärsin mitä ne puhu koreaks!!!^^ ja sit ne viel anto meille kummallekin semmosen koreassa käsintehdyn kirjanmerkin!! mun kirjanmerkis on kurkia bambumetsäs. se on niin hieno et en mä sitä voi käyttää, pelkään liikaa et se menee rikki...<3<3<3
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Total Off-topic   Total Off-topic - Sivu 2 Empty

Total Off-topic
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Etelä-Korea :: ★ChitChat ★ :: Random chitchat-
Siirry: