Etelä-Korea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Etelä-Korea

Suomalainen foorumi Etelä-Koreasta ja korean kielestä
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Muutama tapa Koreassa

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Mizuki




Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 15.07.2012

Muutama tapa Koreassa Empty
ViestiAihe: Muutama tapa Koreassa   Muutama tapa Koreassa EmptySu Heinä 15, 2012 3:17 pm

Ystäväni käy koreassa liikematkoilla aikalaisen usein ja kertoi pari asiaa..

1 Kaikki mitä annetaan tai otetaan vastaan täytyy ottaa tai antaa kahdella kädellä.
Eli toisin sanoen jos annan vaikka lahjan tai ihan vaikka vaan käyntikortin, se on viisasta antaa kahdella kädellä. Samoin jos saan joltain lahjan tai käyntikortin se on parempi ottaa vastaa kahdella kädellä.

2 Mielenkiintoista kyllä, mutta korealaiset eivät pidä itseään kauniina. Ystävälleni oli käynyt näin, että hän oli ravintolassa nähnyt seurustelevan pari ja nainen oli sitten erittäin kaunis. Ystäväni meni sitten siihen ja sanoi tätä hyvin kauniiksi. Itse hän otti kuvan tästä parista ja tyttö oli todella kaunis. Mutta uskokaa tai älkää, tyttö kertoi ettei häntä oltu koskaan sanottu kauniiksi!
Sama koskee kuulemma myös jätkiä...eivät pidä itseään hyvännäköisinä tai komeina.. itse olen kyllä tuota vastaan... 한국 사람들, 정말 멋있어요...
Takaisin alkuun Siirry alas
SHINeelover<3
♥kitten♥
SHINeelover<3


Nainen Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 25
Paikkakunta : Kirkkonummi
Huumori : normaali
Registration date : 19.07.2012

Muutama tapa Koreassa Empty
ViestiAihe: Vs: Muutama tapa Koreassa   Muutama tapa Koreassa EmptyLa Heinä 21, 2012 8:18 am

Aika jännä että kahdella kädellä... eikös se ole joskus vähän hankalaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Muutama tapa Koreassa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Etelä-Korea :: Korean kulttuuri :: Sekalaiset-
Siirry: